NOVA TECNOLOGIA
MásMóvil llança la seva xarxa 5G a 15 ciutats espanyoles per als clients de Yoigo
La companyia s'afegeix així a l'encesa de Vodafone el juny del 2019 i al recent llançament de Telefónica i Orange per multiplicar la velocitat de connexió a internet

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018 econom a mobile d a180228122220
MásMóvil ha llançat les proves del servei de tecnologia 5G a 15 ciutats espanyoles per als seus clients de la marca Yoigo, que podran disfrutar a partir d’ara de serveis de vídeo amb la millor qualitat existent, experimentar la realitat virtual i augmentada en temps real o connectar diversos dispositius a la màxima velocitat. Multiplicar la velocitat de connexió a internet.
La companyia ha llançat aquesta proves en Alacant, Alcobendas, Almeria, Àvila, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Osca, Jaén, Madrid, Màlaga, Melilla, Ourense, Salamanca, Sevilla i València, a les quals s’hi aniran unint altres ciutats en els pròxims mesos.
Grup MásMóvil oferirà aquests serveis amb una combinació de xarxa pròpia, amb el desplegament de les seves pròpies antenes de 5G, i gràcies a l’acord que manté amb Orange España, que li permet oferir aquests serveis als seus clients en les mateixes condicions de qualitat de servei que el grup francès.
La tecnologia 5G es llança a Yoigo, que ja disposa d’un catàleg de dispositius 5G de diverses marques, i estarà disponible sense cap cost extra addicional per a tots els seus clients, tant de convergència fibra més mòbil com de només mòbil, que disfrutin de la seva actual oferta de tarifes.
El quart operador d’Espanya ha decidit encendre la seva xarxa 5G després que Telefónica la llancés fa una setmana i Orange fa dos dies, unint-se totes així al llançament de la xarxa per part de Vodafone el juny del 2019.
«Estem molt contents de permetre als nostres clients de Yoigo provar la tecnologia 5G sense cost addicional, i esperem que això ens ajudi que continuïn sent els més satisfets d’Espanya. A més, posem a la seva disposició l’oferta més competitiva de terminals 5G perquè puguin disfrutar d’aquest servei», assenyala el conseller delegat del grup, Meinrad Spenger.
ESPECTRE QUATRE VEGADES MÉS BARAT
Aquest llançament dels nous serveis 5G permet a la companyia utilitzar el seu espectre 5G a la banda 3,5 GHz que va ser adquirit a un preu prop de quatre vegades menor que el preu mitjà de la subhasta realitzada l’any 2018.
Notícies relacionadesGrup MásMóvil, que disposa de 80 MHZ d’aquest espectre, defensa que és l’operador «amb més quantitat d’espectre 5G per client d’Espanya, duplicant l’espectre per client disponible per la competència». Amb aquest espectre i gràcies a la seva xarxa mòbil pròpia 4G+ i els acords que manté amb altres operadors, la companyia arriba amb els seus serveis mòbils al 98,5% de la població espanyola.
La seva xarxa mòbil es complementa amb els 25,2 milions de llars comercialitzables amb la seva oferta de fibra, de les quals 13,8 milions corresponen a xarxa de fibra pròpia o drets d’ús, cosa que equival a una cobertura del 75% de totes les primeres residències. La resta, 12,4 milions, són accessibles gràcies als acords que manté amb altres operadors.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques