resultats

Zalando va registrar beneficis de 36,2 milions en el primer semestre

La botiga 'online' de moda va augmentar els seus ingressos fins als 3.558 milions d'euros

zentauroepp54445687 file photo  an employee places parcels of online mail order 200811172554

zentauroepp54445687 file photo an employee places parcels of online mail order 200811172554 / Arnd Wiegmann

1
Es llegeix en minuts

La botiga alemanya de moda ‘online’ Zalando va obtenir un benefici net atribuït de 36,2 milions d’euros, el 29,7% més que el benefici comptabilitzat en la primera meitat del 2019, i els seus ingressos van sumar 3.558,9 milions, el 19,6% més.

En el segon trimestre la firma va guanyar 122,6 milions d’euros, el que representa un increment del 169% en comparació amb el seu resultat del mateix període del 2019 i millora els resultats del primer trimestre, va informar la companyia, que va arribar als 34,1 milions de clients actius entre l’abril i el juny, el 20,4% més.

La xifra de negoci de Zalando en el segon trimestre va augmentar un 27,4% interanual, fins a 2.034,7 milions d’euros, amb un creixement del 28,6% del nombre de comandes, fins a 46,5 milions, i l’import mitjà de cada comanda va augmentar el 0,3%, fins als 56,9 euros.

«Hem sortit de la primera onada d’aquesta pandèmia més forts que quan hi vam entrar», va declarar David Schröder, director financer de Zalando.

Notícies relacionades

La companyia va expressar la seva intenció de duplicar els esforços per a la transició de la seva plataforma en la segona meitat de l’any, incloent-hi l’acceleració del programa de socis, així com el programa ‘Connected Retail’, que permet als detallistes tradicionals escalar fàcilment el seu negoci digital.

En aquest sentit, la firma va destacar l’augment significatiu de les activitats dels seus socis comercials en la plataforma durant els últims mesos. En el segon trimestre del 2020, al voltant de 180 noves marques es van incorporar al programa de socis de Zalando.

Temes:

Moda Comerç