ENTREVISTA EN COL·LABORACIÓ AMB BBVA

«La digitalització actualment és clau per poder vendre»

xavi-bbva

xavi-bbva

1
Es llegeix en minuts
Víctor Fúser

–¿Empreses i marques s’han convençut de la importància de ser en la xarxa?

–Sí, moltes per obligació han hagut de virar cap al comerç ‘online’ per vendre els seus productes o serveis. La transformació digital d’una empresa actualment és el més important per poder vendre.

–¿Quin tipus de serveis de màrqueting digital ofereixen des de Linkinsix als seus clients?

–Principalment consultoria i eines per poder ser en la xarxa i intentar aconseguir la màxima conversió. Sense un pla, les empreses estan perdudes. Assessorament digital, estratègies en disseny web, ‘enboutmarketing’, SEU, SEM, SMM i xarxes socials, són els serveis que més oferim des de Linkinsix.

–¿Com és el procés de creació d’una estratègia digital?

–Principalment la nostra guia és crear un pla de màrqueting des de l’inici; això ens ajudarà a poder definir les estratègies a seguir per tenir un bon full de ruta.

–¿De quina manera han gestionat la situació del confinament a nivell econòmic?

–És evident que ha sigut molt difícil gestionar la situació, tot i que sempre hem intentat no prescindir de ningú en la plantilla. És important tenir recolzament extern sempre que es necessiti, com el que ens ha brindat BBVA, per poder avançar en aquestes situacions.

Notícies relacionades

–¿Quines previsions tenen per al pròxim any?

–De moment, estar preparat per la situació de la pandèmia actual, créixer i ajudar les empreses en la venda ‘online’.

Temes:

BBVA