la setmana comença amb pujades
La borsa del 13 de juliol del 2020
L'Ibex tanca amb una pujada de l'1,45%, fins als 7.400 punts
En la sessió d’ahir l’Ibex 35 va despuntar un 1,45%, cosa que li va permetre arribar als 7.400 punts en la jornada. Els inversors van donar per descomptades les dades macroeconòmiques poc favorables del dia, com la caiguda de transaccions de vivenda al maig, la xifra més baixa aquest mes des de l’inici de la sèrie, el 2007. Tampoc van tenir gran efecte els canvis d’expectatives econòmiques de l’Airef.
Pot ser que comptessin més les dades de trànsit aeroportuari al juny, que apunten cap a una recuperació del sector, cosa que va provocar que el gestor de viatges Amedus aconseguís una revalorització del 6,03%. No obstant, cap títol de l’indicador principal va tancar en negatiu, mentre que tres companyies van acabar la jornada amb un saldo pla: IAG, MásMóvil i Red Eléctrica.
- Ranking de multimillonaris Qui és la persona més rica de Catalunya segons Forbes?
- Segona edició Barcelona estrena ruta Mortadel·lo i Filemó per celebrar el Dia Ibáñez
- Caos ferroviari a Catalunya La xarxa de Rodalies, més lenta que fa una dècada: la falta de manteniment triplica les limitacions de velocitat des del 2017
- Primàries el 17 d’abril La candidatura oficialista per dirigir ERC a Barcelona es compromet a no ser "contrapoder" de Junqueras
- Loles León recorda la seva infantesa a Barcelona: "La Barceloneta és humanitat i solidaritat, llar"
