llança nou disseny

Renfe canvia la seva web, però no millorarà la venda 'online' fins a la tardor

La modificació del sistema es farà sol en la segona fase del procés i serà «efectiva al llarg» de la pròxima estació

sin-ttulo

sin-ttulo

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Agencias

Renfe ha iniciat aquest dilluns la transformació de la seva pàgina web amb l’estrena del nou disseny, al qual seguirà la millora del procés de venda de bitllets ‘online’, que es posarà en marxa «al llarg de la tardor vinent». El funcionament d’aquest sistema és sovint blanc de les crítiques per part dels clients de l’empresa ferroviària.

L’operadora vol millorar l’accessibilitat i visibilitat dels continguts, així com facilitar el procés de compra, atès que la pàgina d’internet canalitza el 60% de la venda de bitllets de l’empresa.

Dues fases

De moment, la companyia «millora la navegabilitat i l’ús de la pàgina respecte a la versió anterior», i permet als passatgers realitzar una consulta d’informació «més intuïtiva, senzilla i ràpida».

«Després d’aquests canvis disponibles des d’aquest dilluns, seguirà una segona fase de modificacions que millorarà el procés de venda ‘online’ de bitllets i que serà efectiu al llarg de la tardor vinent», indica la companyia en un comunicat, segons informa Europa Press.

Notícies relacionades

Aquests canvis tenen lloc uns mesos abans que el pròxim mes de desembre es liberalitzi el transport de viatgers amb tren i nous operadors puguin entrar al mercat. No obstant, aquest procés està també pendent de la incertesa per l’evolució del sector del transport en els pròxims mesos, després de la crisi de la Covid-19.

De moment, amb l’estrena de la primera fase de la nova web comença a materialitzar-se el procés de la seva renovació que la companyia va emprendre a mitjans del 2019, quan va adjudicar a la firma Everis aquestes tasques. La pàgina d’internet de Renfe va comptabilitzar l’any passat 168 milions de visites, amb una mitjana d’uns 14 milions al mes.

Temes:

Renfe