pel tancament de perruqueries
Es dispara la venda de tint per als cabells
El proveïdor de Mercadona Neocos accelera la posada en marxa d'una nova línia de producció en una fàbrica d'Algemesí (València)
tintes
La venda de tints per als cabells a Mercadona s’ha duplicat amb el període de confinament. Segons fonts de l’empresa, la venda d’aquests productes ha passat d’una mitjana d’11 unitats per botiga al dia, a més de 25 i les previsions apunten que aquesta tendència es mantindrà en les pròximes setmanes.
Laboratoris Neocos, proveïdor encarregat d’elaborar la gamma de tints per als cabells disponible a la secció de perfumeria de Mercadona, ha accelerat la posada en marxa de la seva nova línia de producció i ha incrementat la seva plantilla per garantir el subministrament d’aquests productes, elaborats a la seva fàbrica d’Algemesí (València).
La clau és la facilitat d’ús d’aquest tipus de productes, que generalment s’apliquen a la perruqueria i no a casa. Neocos ha incorporat un nou lot amb un sèrum protector per aplicar abans del tint.
- Shakira sobre l’ús del mòbil dels seus fills: "Els vaig prohibir YouTube directament, la veritat no és a les xarxes socials"
- Cultiu i cures de les plantes Com regar els geranis sense fer-los malbé: consells perquè les seves flors no es marceixin i durin més
- IRPF Confirmat per un tribunal: Hisenda retorna més de 7.000 euros a un pensionista per aquest motiu
- Recerca i salut mental Un mètode innovador troba marcadors genètics en la depressió, l’esquizofrènia i el TDAH
- Treball Milers de treballadors perden diners després d'un accident laboral per no reclamar això
