En ple Covid-19
Naturgy col·loca 1.000 milions en bons a cinc anys
L'energètica segueix els passos d'Iberdrola que va acudir al mercat de deute la setmana passada
fcasals44007187 economia el presidente ejecutivo de naturgy francisco reyn180627134525 /
Naturgy ha llançat una emissió de bons a cinc anys, tipus fix, per import de 1.000 milions d’euros i un cupó anual d’1,25%, segons ha informat. L’energètica col·loca aquesta emissió després que la setmana passada donés llum verda a l’emissió de deute en ple coronavirus Iberdrola, amb 750 milions.
Aquesta emissió reforça l’àmplia posició de liquiditat de la companyia, que arriba actualment als 9.000 milions d’euros, incloent-hi caixa i línies de crèdit compromeses i no disposades. L’empresa que presideix Francisco Reynés remarca que amb això demostra el seu «atractiu» perfil de crèdit entre inversors qualificats i, per tant, posa de manifest la «capacitat de l’empresa per accedir als mercats de capitals fins i tot en moments de volatilitat i incertesa».
L’energètica, que acaba de desfer-se de la seva filial a Kenya, assegura que continuarà explorant noves oportunitats per continuar «optimitzant» l’estructura del seu balanç i reforçant el seu «excel·lent» perfil de liquiditat.
- El nou paradigma de l’ocupació Un estudi del Deutsche Bank afirma que el títol universitari “ja no és garantia d’èxit laboral” després de la irrupció de la IA
- Descans nocturn Els otorrinos coincideixen: "Dormir amb la boca oberta pot afectar seriosament la teva salut respiratòria"
- Universitat d’Alacant Investigadors d’Alacant aconsegueixen detectar indicis d’Alzheimer en una conversa de només quatre minuts
- Art La Casa Natal de Dalí exposa un quadre inèdit que va regalar al seu amic, el fotògraf Meli, a canvi d’un retrat del seu casament
- Entrevista Montse Pascual, nova directora del Parc: "Treballarem per reforçar l’equilibri entre ús i conservació del cap de Creus"
