distribució

Carrefour posa a la venda kits d'alimentació 'online' pel coronavirus

La cadena retalla d'aquesta manera els costos de 'picking' de la cistella de la compra i agilita els enviaments

zentauroepp52893004 valencia 23 3 2020  coronavirus   alarma  mamparas de protec200323121434

zentauroepp52893004 valencia 23 3 2020 coronavirus alarma mamparas de protec200323121434 / A Miguel Lorenzo

1
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

Carrefour ha posat a la venda kits bàsics alimentaris per a la llar per fer front a l’increment de la demanda ‘online’. La firma, que reconeix que ha multiplicat per quatre l’activitat en la web, ha decidit agilitar els enviaments mitjançant la preconfiguració de comandes que asseguren que s’entreguen en un termini d’entre 48 i 72 hores. Aquests kits inclouen aliments bàsics en formats pensats per a una persona, per a dues o en format familiar. La iniciativa, que es va posar en marxa el 31 de març, suposa a la pràctica un estalvi considerable en la tasca de ‘picking’ o selecció de productes per a la cistella triada. Confeccionar una cistella de la compra requereix que un empleat ‘faci la compra’ en lloc de qui l’encarrega i aquest procés pot comportar entre 20 minuts i 30 minuts per a una cistella de 100 euros.  

Els kits.

 

Notícies relacionades

Com constaten els estudis independents de mercats, els productes més demandats pels clients en confinament de Carrefour són els bàsics, com ara llet, ous, aigua, oli, fruites i verdures, begudes, productes de rebosteria i de neteja, entre d’altres. Carrefour manté obertes a Espanya un miler de punts de venda, on s’intenta donar prioritat de servei a persones grans, dones embarassades, persones amb discapacitat i professionals sanitaris. En aquest últim cas, s’ha disposat un telèfon exclusiu per realitzar les comandes.

També s’han habilitat telèfons específics per mantenir la venda d’aquells productes que no es poden comercialitzar a les botigues físiques.