MOBILITZACIÓ

Mercadona dona aliments a l'hospital de campanya d'Ifema

jmexposito52883117 coronavirus patients arrive at a military hospital set up at200322115203

jmexposito52883117 coronavirus patients arrive at a military hospital set up at200322115203 / COMUNIDAD DE MADRID

1
Es llegeix en minuts

Mercadona ha posat a disposició de l’hospital instal·lat al recinte Ifema de Madrid productes de primera necessitat i en envasos individuals per facilitar la seva distribució entre tots aquells que es troben actualment en aquest centre de campanya. Mercadona, dins de la seva responsabilitat com a empresa, ha volgut mostrar el seu compromís amb tots aquells que són en aquest centre en un moment especialment complicat per a tots els madrilenys, en el qual la pandèmia està incidint amb especial virulència a la Comunitat de Madrid.

Notícies relacionades

S’han entregat begudes com aigua, batuts, llet o sucs i altres productes com fruita deshidratada o barretes energètiques, que ja estan a disposició de qui sigui allà aquests dies. La companyia vol donar resposta i ajudar a pal·liar en la mesura que es pugui la situació d’extraordinària complexitat que s’està vivint i ajudar en aquests moments a tots aquells que l’estan patint i que es troben a Ifema, on hi ha instal·lat aquest hospital.

La firma està donant preferència en les seves compres a persones grans o amb discapacitat i també a personal sanitari, forces de seguretat, bombers o personal d’atenció social. Ha reactivat les donacions de productes de primera necessitat als Menjadors Socials i Banc d’Aliments de Madrid, amb els qualsja fa temps que col·labora la companyia.

Temes:

Mercadona