Restriccions sanitàries
KLM cancel·la tots els vols amb destinació a Milà, Venècia i Nàpols
Els altres vols a Itàlia continuen operatius de moment

zentauroepp52480563 grafcva2347 valencia 25 02 2020 viajeros procedentes de 200225185159 /
L’aerolínia holandesa, KLM, ha comunicat aquest dimecres que ha cancel·lat tots els vols que vagin les pròximes setmanes a Milà, Venècia i Nàpols pel brot de coronavirus.
La filial d’Air France suspendrà tots aquests vols que havien d’arribar a l’aeroport Marco Polo de Venècia, Malpensa, Linate de Milà i l’aeroport Internacional de Nàpols fins al 3 d’abril. Els altres vols que vagin a diferents llocs del país italià segueixen actius.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»