MásMóvil compra Lycamobile per 372 milions
masmovil
MásMóvil ha anunciat la compra de l’operador Lycamobile per 372 milions d’euros en efectiu per reforçar la seva posició en el segment prepagament, segons ha anunciat la companyia en un comunicat.
La transacció serà finançada amb deute bancari ha sigut garantida per dues institucions financeres internacionals i està només subjecta a l’autorització prèvia per part de les autoritats de competència. El deute de MásMóvil s’elevarà per sobre dels 2.00 milions d’euros. Al tancament del 2019 es va situar en 1.655 milions d’euros, davant els 1.050 milions d’euros de 2018, després d’incloure la recompra del convertible de Providence el maig del 2019 per 883 milions d’euros.
Lyca és un operador mòbil virtual especialitzat en el segment prepagament que va començar a operar a Espanya el 2010. A finals de l’any passat comptava amb al voltant d’1,5 milions de línies, amb un ARPU mitjà lleugerament superior als 7 euros. El 2019, Lyca ha aconseguit uns ingressos de 132 milions d’euros amb un resultat brut d’explotació (ebitda) de 45 milions d’euros.
Notícies relacionadesLa companyia que dirigeix Meinrad Spenger estima que la incorporació de Lyca al Grup permetrà generar sinergies, principalment a través de la reducció dels costos de l’ús de la xarxa mòbil, que generarà un ebitda proforma postsinergies superior a 75 milions d’euros anuals. Les esmentades sinergies s’espera que comencin a cristal·litzar des de principis del 2021, i s’espera arribar als 70 milions d’euros ja aquell any.
MásMóvil també ha destacat que l’adquisició de Lyca reforça la seva posició a Espanya en el segment prepagament, després de les adquisicions de Llamayá i Lebara a principis del 2017 i a finals del 2018, respectivament.
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
