DE SIS DIES
Rodrigo Rato surt de la presó en el seu primer permís
L'exvicepresident i exdirector de l'FMI compleix condemna pel cas de les targetes 'black' de Caja Madrid

jcarbo45611795 rato181025131630 /
L’exvicepresident del Govern Rodrigo Rato ha sortit aquest divendres al migdia de la presó madrilenya de Soto del Real, a la qual va ingressar l’octubre del 2018 pel cas de les targetes ‘black’ de Caja Madrid, per disfrutar del seu primer permís penitenciari de sis dies.
Tot i que continua sense obtenir la «semillibertat», malgrat haver complert més d’un quart de la seva condemna, el centre penitenciari va concedir a Rato un permís per bon comportament per sortir del centre durant 12 dies, en dos períodes de sis.
Aquest migdia, a les 12.00 hores, Rato abandonava la presó per començar a disfrutar del primer bloc de sis dies, segons han informat a Efe fonts pròximes al que va ser també exdirector gerent de l’FMI.
- Per què el soci del Barça no puja a Montjuïc?
- FUTBOL / LA IGUALTAT EN L’ESPORT "El desplegament en cada partit a l’Aràbia no l’he vist mai a Espanya"
- La ‘guerra de les terrasses’ d’Enric Granados entra en hibernació amb símptomes de millora
- El suspens a PISA reobre el debat sobre l’aprenentatge
- La Generalitat admet ara que cal "ensenyar a llegir"
- Conflicte armat Guerra Rússia-Ucraïna, en directe: últimes notícies del conflicte
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Reunió europea Hereu s’estrena a Brussel·les amb un pacte per fabricar tecnologies netes
- Iniciativa La Caixa es proposa internacionalitzar el seu model inversor i filantròpic
- Política i moda Arma de comunicació