DE SIS DIES
Rodrigo Rato surt de la presó en el seu primer permís
L'exvicepresident i exdirector de l'FMI compleix condemna pel cas de les targetes 'black' de Caja Madrid

jcarbo45611795 rato181025131630 /
L’exvicepresident del Govern Rodrigo Rato ha sortit aquest divendres al migdia de la presó madrilenya de Soto del Real, a la qual va ingressar l’octubre del 2018 pel cas de les targetes ‘black’ de Caja Madrid, per disfrutar del seu primer permís penitenciari de sis dies.
Tot i que continua sense obtenir la «semillibertat», malgrat haver complert més d’un quart de la seva condemna, el centre penitenciari va concedir a Rato un permís per bon comportament per sortir del centre durant 12 dies, en dos períodes de sis.
Aquest migdia, a les 12.00 hores, Rato abandonava la presó per començar a disfrutar del primer bloc de sis dies, segons han informat a Efe fonts pròximes al que va ser també exdirector gerent de l’FMI.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA