BATALLA COMERCIAL

Lidl entra en la venda de menjar preparat llest per consumir

La cadena alemanya de 'hard discount' començarà a oferir els nous productes a Madrid amb la idea d'ampliar-ne la venda a tot Espanya

fcasals1327045 barcelona 11 8 2003     economia    supermercado l160621182324

fcasals1327045 barcelona 11 8 2003 economia supermercado l160621182324 / JOAN CORTADELLAS

1
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

Lidl Supermercados s’ha afegit a la batalla per la venda de productes preparats per menjar que el gegant Mercadona, El Corte Inglés o Carrefour han consolidat com una de les línies d’activitat de més creixement l’últim any.

La firma alemanya presentarà dijous, 16 de gener, la seva nova aposta en precuinats per a consum immediat, que inclourà varietat de plats preparats, freds i calents, elaborats amb productes de proximitat.

Amb aquesta nova gamma, Lidl dona resposta a la creixent demanda que s’ha disparat l’últim any. Segons dades de la consultora Kantar, els espanyols recorren a aquest tipus de productes una mitjana de sis menjars al mes.

L’objectiu de Lidl és oferir una alternativa de qualitat i al preu més baix del mercat, conforme amb l’esperit fundacional de la cadena ‘hard discount’. 

Notícies relacionades

La idea de Lidl és oferir la nova línia de producte en quatre punts de venda de la Comunitat de Madrid, amb l’objectiu que s’estengui l’opció durant el 2020 a altres botigues Lidl de la resta d’Espanya, i especialment a les de nova obertura.

Lidl Supermercados, filial de l’alemanya Lidl Stiftung, opera a Espanya des de 1994 i compta amb més de 580 botigues, 10 plataformes logístiques i un equip integrat per més de 15.000 professionals.