L'Ibex obre amb una alça de l'1,53% pel 'brexit' i l'imminent acord EUA-Xina
El principal indicador de la Borsa espanyola,l’Ibex 35, puja l’1,53% després de l’obertura, animat per la firma imminent d’un acord comercial entre els Estats Units i la Xina i la victòria per majoria absoluta de Boris Johnson,que dissipa els dubtes sobre el ‘brexit’.
Aquest optimisme s’encomana als principals mercats europeus: París guanya l’1,36%; Milà, l’1,30%, i Frankfurt, l’1,08%, mentre que la Borsa de Londres es deixa el 0,61%.
Per la seva banda, les borses asiàtiques també han celebrat aquest avenç entre les potències, amb la qual cosa el Nikkei japonès va tancar la sessió de divendres amb una pujada del 2,55% i l’Hang Seng, del 2,24%.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels