L'Ibex obre amb una alça de l'1,53% pel 'brexit' i l'imminent acord EUA-Xina
El principal indicador de la Borsa espanyola,l’Ibex 35, puja l’1,53% després de l’obertura, animat per la firma imminent d’un acord comercial entre els Estats Units i la Xina i la victòria per majoria absoluta de Boris Johnson,que dissipa els dubtes sobre el ‘brexit’.
Aquest optimisme s’encomana als principals mercats europeus: París guanya l’1,36%; Milà, l’1,30%, i Frankfurt, l’1,08%, mentre que la Borsa de Londres es deixa el 0,61%.
Per la seva banda, les borses asiàtiques també han celebrat aquest avenç entre les potències, amb la qual cosa el Nikkei japonès va tancar la sessió de divendres amb una pujada del 2,55% i l’Hang Seng, del 2,24%.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»