Transformació
Revolució a Telefónica: Pallete reorganitza la companyia
El president posa el focus a Espanya, el Brasil, el Regne Unit i Alemanya
rosas38962329 telefonica alvarez pallete transformacin digital190208212936 /
Telefónica posa en marxa un nou pla de transformació amb el focus posat en quatre mercats: Espanya, el Brasil, el Regne Unit i Alemanya. La companyia reorganitza els seus negocis a la resta de països de Llatinoamèrica (tots tret del Brasil) i posa en marxa un nou model organitzatiu amb la reestructuració del Comitè Executiu, del qual surten Mariano de Beer i Bernardo Quinn.
En l’actualitat, Espanya, el Brasil, Alemanya i el Regne Unit constitueixen els quatre mercats principals per a Telefónica, però la companyia era present, a tancament del tercer trimestre del 2019, en un total de 14 països. No obstant, aquests quatre concentraven 218,1 milions d’accessos (el 63% del total) i el 80% d’ingressos, Oibda i flux de caixa operatiu (OpCF).
Així, la companyia ha decidit «prioritzar» el gruix de les seves inversions en aquests quatre mercats, «i millorar l’oferta i els serveis que s’ofereixen als clients, amb la palanca que ofereix la relació existent amb milions d’usuaris en mercats rellevants i amb potencial de creixement en aquesta nova fase», explica Telefónica.
Notícies relacionadesA més, el consell d’administració de la companyia va aprovar aquest dimecres un nou pla d’acció que versa sobre quatre eixos.
A Espanya, Emilio Gayo reforça les funcions de la consellera delegada María Jesús Almanzor, «augmentant la seva responsabilitat sobre els ingressos i recursos de la companyia». Óscar Candiles, l’actual director d’Estratègia, BI i Nous Negocis, incorpora la responsabilitat
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Modalitat esportiva ‘Boom’ dels locals de ‘barre’ a BCN
- El Zoo de Barcelona accelera la seva gran transformació amb l’horitzó al 2030: així seran els nous espais
