mercats
La borsa del dimarts 17 de setembre del 2019
L'Ibex 35 cau el 0,53%, fins als 9.004,2 punts
L’atac a unes instal·lacions petrolíferes a l’Aràbia Saudita durant el cap de setmana ha continuat pesant als mercats aquest dimarts per segona jornada consecutiva. El preu del cru ha corregit a la baixa part de la forta pujada que va patir dilluns, després que el país hagi assegurat que recuperarà la producció del centre abans del previst. Però els inversors han optat per continuar l’expectativa, a l’espera de conèixer si les tensions geopolítiques a la regió se suavitzen o s’agreugen. Una mala dada de la Xina (els preus industrials van caure per primera vegada en tres anys) tampoc ha ajudat a aixecar els ànims. Els bancs han llastat l’índex espanyol, a l’espera que la Reserva Federal torni a abaixar els tipus. L’Ibex ha caigut el 0,53%, fins als 9.004,2 punts.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- IRTA-CRESA Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
