Cirsa aconsegueix un benefici operatiu de 214,7 milions fins al juny, un 8% més
La multinacional del joc Cirsa va aconseguir un benefici operatiu de 214,7 milions d’euros en el primer semestre de l’any, la qual cosa va suposar el 8,2% més que en el mateix període del 2018. Cirsa, controlada pel fons Blackstone, no ha donat a conèixer el resultat net en aquest període, però sí ha explicat en un comunicat que els seus ingressos d’explotació de gener a juny van sumar 761,8 milions d’euros, el 7,6% més. En un comunicat, la companyia ha precisat que en el segon trimestre de l’any el seu benefici operatiu va ser de 111,3 milions d’euros, el 8,3% superior al del mateix període del 2018. Cirsa remarca que, d’abril a juny, la divisió Casinos va aconseguir un «creixement notable», que la de Slots «va mantenir la tendència positiva del primer trimestre» i que la divisió de bingos a Espanya va continuar «amb la positiva evolució dels ingressos».
També hi va haver millora d’ingressos a Sportium i en mercats com Mèxic o Itàlia, si bé Cirsa matisa que en aquest últim país els resultats es van veure reduïts per les pujades impositives aprovades pel Govern italià l’any passat.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Eleccions a Extremadura María Guardiola: "Quan sento els meus adversaris em sembla que estan fora de la realitat"
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Loteria de Nadal 2022 ¿Què has de fer si et toca la Loteria de Nadal 2022?: consells
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- El Barça acomiada l’any guardant-se Pedri per al derbi
- Un Raphael reconstituït
- L’exigent sistema electoral extremeny amb les minories marcarà les aliances
