DEL PERSONAL DE TERRA D'IBERIA
Consulta els serveis mínims davant de la vaga a l'aeroport de Barcelona d'aquest cap de setmana
El Ministeri de Foment decreta els vols protegits davant de les aturades convocades per treballadors del 'handling' d'Iberia, que gestiona el 65% del total de vols que aterren al Prat

zentauroepp49381943 barcelona 9 08 2019 huelga de vigilantes en el aeropuerto de190809211607 /
El Ministeri de Foment ha decretat els serveis mínims davant de la vaga convocada a l’aeroport del Prat de Barcelona per al dissabte 24 d’agost i el diumenge 25. El percentatge de vols protegits és el mateix que en l’anterior aturada de 48 hores de l’últim cap de setmana de juliol.
El personal de terra o ‘handling’ d’Iberia, que gestiona el 65% dels vols que aterren a la capital catalana, ha fet una crida a les aturades per denunciar les condicions d’“excessiva” temporalitat i sobrecàrrega de feina en les quals, diuen, els fa treballar la companyia. A la vaga hi estan cridats un total de 2.704 empleats.
- Vols a la península amb una alternativa de transport inferior a 5 hores: 32% de serveis mínims
- Vols internacionals i nacionals sense alternativa de transport terrestre que sigui inferior a 5 hores: 54% de serveis mínims
- Vols domèstics amb territoris no peninsulars, és a dir, amb les illes Canàries, les illes Balears, Ceuta i Melilla: 100% de serveis mínims
Fins ara cap aerolínia ha cancel·lat cap dels seus vols, tot i que en l’últim cap de setmana d’aturades del personal d’Iberia se’n van acabar anul·lant més d’un centenar.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE