GUERRA COMERCIAL
Els EUA retarden part dels aranzels a la Xina fins al 15 de desembre
Entre altres productes, inclou telèfons mòbils i ordinadors
zentauroepp49268802 us president donald trump speaks to the media prior to depar190730194105 /
El Govern dels Estats Units ha anunciat aquest dimarts que ha decidit retardar part de la pujada d’aranzels del 10% a productes xinesos que havien d’entrar en vigor l’1 de setembre, fins al 15 de desembre.
"S’ha determinat que els aranzels han de retardar-se fins al 15 de desembre per a certs articles", ha assenyalat l’Oficina del Representant de Comerç Exterior dels Estats Units (USTR, en les seves sigles en anglès), en un comunicat.
Els productes d’aquest grup inclouen, per exemple, telèfons mòbils, ordinadors portàtils, consoles de videojocs, certes joguines, monitors d’ordinador i alguns articles de calçat i roba.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
