AGÈNCIA TRIBUTÀRIA
Aquesta és la llista de morosos amb Hisenda del 2019
Hi ha més de 4.000 persones i empreses que deuen més d'un milió d'euros a Hisenda

zentauroepp48144506 agencia tributaria190627133237 /
L’Agència Tributària ha fet pública aquest dijous la llista de morosos amb Hisenda del 2019.
El document revela que aquest any el nombre de morosos que devien a Hisenda més d’un milió d’euros a 31 de desembre del 2018 era de 4.028, un 6,7% menys. El deute total ascendeix a 14.100 milions d’euros, un 7,8% menys.
Segons les dades de l’Agència Tributària, del total de deutors 315 eren persones físiques i devien a Hisenda gairebé 700 milions d’euros. La gran majoria dels grans morosos eren persones jurídiques, 3.713.
Notícies relacionadesEn la llista d’aquest any apareixen noms de sobres coneguts, com per exemple els dels empresaris Mario Conde i Agapito García, els exesportistes ‘Sito’ Pons i Lorenzo Sanz i l’exbanquer Rodrigo Rato, entre d’altres.
Consulta aquí el llistat complet en PDFllistat completPDF.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Visita de l’Alcalde al pròxim orient Collboni ressuscita el Districte 11 de Maragall per cooperar amb Palestina
- Novetats editorials ‘La calavera de l’apòstol’: Jaume Clotet torna amb la segona entrega de la seva trilogia de conspiracions religioses
- EL FINAL DEL MERCAT Fermín es debat entre Chelsea i Barça
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Habitatge La concessió d’hipoteques es dispara fins a xifres no vistes des del 2011
- TRIPLE CORONA D’AMICS La mirada reverencial de dos campions que idolatren el professor Márquez