Selecció de personal
Emirates busca tripulants de cabina a Espanya
La companyia seleccionarà personal a Valladolid, Pamplona, Oviedo i Barcelona
abertran24953938 economia airbus el a380 de emirates aterrizando 160531122921
Emirates tornarà a celebrar jornades informatives per a la selecció de tripulants de cabina a Espanya que tindran lloc durant el mes de juny a Valladolid, Pamplona, Oviedo i Barcelona, segons ha informat aquest dilluns l’aerolínia amb seu a Dubai.
La companyia buscarà candidats que s’uneixin a la seva tripulació de cabina internacional primer a Valladolid, el 6 de juny, i dos dies més tard, el 8 de juny, ho farà a Pamplona.
El dia 11 de juny, l’aerolínia "buscarà el talent" a Oviedo, mentre que l’última parada d’Emirates serà Barcelona, ciutat on la jornada se celebrarà el dia 29 de juny.
Emirates vola actualment a 157 destinacions repartides en sis continents amb una flota de 270 avions de fuselatge ample, i és l’operador mundial més gran de Boeing 777 i d’Airbus A380.
Més de 130 nacionalitats
L’aerolínia compta amb tripulants de cabina internacional de més de 130 nacionalitats, entre els quals hi ha 483 tripulants de cabina de passatgers (TCP) i 145 pilots espanyols.
Notícies relacionadesL’empresa ofereix als tripulants de cabina un paquet en el qual s’inclouen beneficis com ara ingressos lliures d’impostos, allotjament compartit i gratuït d’alt nivell a Dubai, transport gratuït per anar i tornar de la feina, cobertura mèdica i dental, així com descomptes exclusius en compres i activitats de lleure al país.
La companyia vola a Espanya des del 2010 i, actualment, ofereix dos vols diaris des de Madrid i Barcelona a Dubai, respectivament, operats amb l’ A380, l’avió de passatgers més gran del món.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- En clau europea Vot de càstig
- Pugna tecnològica IA lliure i gratis, el model de Pequín
- Pla de Rabat L’ONU recolza la sobirania marroquina sobre el Sàhara Occidental
- Guerra comercial L’absència de Trump a l’APEC deixa via lliure a la Xina per erigir-se en soci fiable
- Exposició a Madrid Espanya admet "el dolor" causat als pobles indígenes mexicans
