VENDA D'EMPRESES
Nestlé negocia la venda de la seva divisió de productes dermatològics per més de 9.000 milions

foto 3005220-1
La multinacional especialitzada en alimentació Nestlé ha iniciat un procés de negociacions en exclusiva amb un consorci inversor per vendre Nestlé Skin Health, la seva divisió de negoci dedicada a productes dermatològics. En un comunicat, la firma establerta a Suïssa ha anunciat que l’acord s’està negociant amb la firma EQT, una entitat propietat del fons d’inversió d’Abu Dhabi ADIA.
El preu estimat per la companyia és de 10.200 francs suïssos (9.026 milions d’euros), tot i que encara no s’han acabat de definir els detalls. La companyia encara no ha decidit com utilitzarà els fons procedents d’aquesta venda.
Al final del 2018, Nestlé Skin Health va comptabilitzar una facturació de 2.800 milions francs suïssos (2.477 milions d’euros). Així mateix, compta amb més de 5.000 empleats a prop de 40 països. La transacció està subjecta a ser aprovada per les autoritats reguladores i ha de ser consultada amb els empleats. En cas que els dos processos es resolguin de manera favorable, Nestlé estima que la venda es formalitzarà en el segon semestre del 2019.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Bàsquet El Barça fa debutar Dabone, el nen de 13 anys cridat a fer història en el bàsquet espanyol
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves