AL SETEMBRE
Atlanta acollirà la primera edició de Smart City Expo als Estats Units
La cita serà coorganitzada per Fira de Barcelona
Atlanta acollirà, entre l’11 i el 13 de setembre, la primera edició de Smart City Expo que se celebra als Estats Units i que preveu reunir més de 2.500 assistents, 200 ponents i 50 expositors.
Smart City Expo Atlanta (SCATL) estarà coorganitzat per Fira de Barcelona, la ciutat d’Atlanta i la Cambra de Comerç de Metro-Atlanta, entre altres entitats.
La conferència i exposició reunirà durant tres dies corporacions, governs i empreses per crear un fòrum on redefinir què significa ser una ciutat intel·ligent i presentar les seves últimes innovacions i solucions.
També hi haurà experts internacionals que tractaran assumptes com l’equitat social i econòmica, la mobilitat autònoma, compartida i elèctrica i la infraestructura física i digital intel·ligent amb l’objectiu d’aconseguir ciutats més inclusives i aprofitar el capital humà i social que tenen.
El director de negoci internacional de Fira de Barcelona, Ricard Zapatero, ha assegurat que Atlanta és en camí de convertir-se en un model per a les ciutats intel·ligents i és un “amfitrió perfecte” per debatre sobre els reptes més urgents i mostrar les solucions més innovadores de l’actualitat.
Notícies relacionadesEl 14 de setembre, el certamen oferirà el “Dia de la comunitat” on els assistents podran explorar el futur de les comunitats d’Atlanta en diferents llocs de la ciutat i durant l’esdeveniment es realitzaran visites guiades a llocs com el BeltLine, el North Avenue Smart Corridor, el Mercedes-Benz Stadium i l’Aquari de Geòrgia.
Amb aquest nou saló, Fira de Barcelona segueix amb la seva estratègia d’expansió internacional de l’Smart City Expo World Congress, mitjançant un conjunt d’esdeveniments internacionals que presenten edicions locals a Amèrica Llatina, l’Àfrica i Àsia.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Científics desmenteixen el mite dels 10.000 passos al dia: aquest és el número real
- Obituari Adéu a Eusebio Poncela, l'actor al límit d''Arrebato' i 'La llei del desig'
- Els comptes del 2026 ERC i Comuns amenacen d’endarrerir la negociació dels pressupostos d’Illa
- ÒBIT Mor l’actor Eusebio Poncela als 79 anys
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de parlar amb ChatGPT denuncien OpenAI i Sam Altman