Resultats

MásMóvil tanca el 2018 amb 8 milions de clients i un 12% més d'ingressos

El quart operador aconsegueix 1,4 milions de clients nous entre banda ampla fixa i mòbil

La companyia preveu un fort creixement fins a obtenir el 2020 un ebitda un 60% superior a l'actual

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018  econom a   mobile  d a180228122220

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018 econom a mobile d a180228122220

1
Es llegeix en minuts
Sara Ledo

El quart operador continua trepitjant amb força i tanca el 2018 amb 7,8 milions de clients en cartera, un 41% més que l’any passat, i uns ingressos de 1.451 milions d’euros, un 12% més que el 2017. Així, la companyia va aconseguir un benefici net de 71 milions d’euros en l’últim exercici, en un any en què mostra la robustesa del seu creixement que, a més, preveu mantenir durant els pròxims dos anys.

MásMóvil adverteix haver excedit les seves expectatives de captació de clients el 2018 amb gairebé 2,3 milions de clients nous (1,4 milions de banda ampla fixa i mòbil postpagament, un 72% més). Així, dels 7,8 milions de clients que té en total la ‘low cost’ a tancament d’exercici, prop de 7 milions són de mòbil –4,8 milions de postpagament, un 23% més que l’any passat, i 2 milions són de prepagament– i 1 de banda ampla fixa, la qual cosa significa multiplicar per 2 la xifra amb què va tancar l’any anterior.

L’operadora va obtenir el 2018 uns ingressos per servei que han sigut de 1.183 milions d’euros, un 17,5% més que l’any passat. De fet, en el quart trimestre va fer un fort accelerament al facturar per servei 324 milions d’euros, un 19% més que l’any anterior.

Notícies relacionades

El 2018, grup ha assolit un benefici brut d’explotació (ebitda) de 330 milions d’euros, un 39% més que l’obtingut l’any passat. El marge d’ebitda ha augmentat més del doble en els últims dos anys, passant de l’11% assolit el 2016 al 23% del 2018.

De cara al futur, el grup que està integrat per les marques Yoigo, MásMóvil, Pepephone, Llamaya, i la recentment adquirida, Lebara, té previst invertir 360 milions d’euros en el desenvolupament de la seva xarxa de fibra i a impulsar el seu creixement en clients. I assolir el 2019 un creixement dels ingressos per serveis del 22%, fins a arribar als 1.445 milions d’euros, i un benefici brut d’explotació (ebitda) de 450 milions d’euros, un 36% més que l’any passat. A més, per al 2020, la intenció de la companyia és situar l’ebitda entre els 530 i 550 milions d’euros, és a dir, un 60% superior a l’obtingut aquest any.