Banc alemany
La Policia registra oficines del Deutsche Bank per sospites de blanqueig
Aquest cas està relacionat amb els 'papers de Panamà', en què l'entitat va poder ajudar clients en paradisos fiscals
A statue is pictured next to the logo of Germany’s Deutsche Bank in Frankfurt, Germany, September 30, 2016. REUTERS/Kai Pfaffenbach /
La Policia alemanya ha registrat les oficines del Deutsche Bank per sospites de blanqueig de diner, segons ha informat aquest dijous la Fiscalia de Frankfurt a mitjans alemanys.
La investigació s’ha realitzat a les oficines del banc privat comercialmés gran d’Alemanya a Frankfurt, Eschborn i el municipi de Groß-Umstadt, que també es troba a l’estat federat de Hesse.
Notícies relacionadesEn el registre hi han participat uns 170 empleats de la Fiscalia de Frankfurt, de l’Oficina Federal d’Investigació Criminal, inspectors fiscals i de la Policia.
Aquest cas està relacionat amb les dades proporcionades pels 'papers de Panamà', que van aixecar les sospites que el Deutsche Bank podria haver ajudar clients a crear empreses tapadora en paradisos fiscals.
- TELEVISIÓ I MAS La visita d’Inés
- Barcelona, protagonista L’Hotel Tower One, la torre a més altura de BCN, ja és una realitat
- Club d’estil La frondosa vegetació de Lara Costafreda
- Cita amb la historieta i la cultura japonesa Fascinació pel manga tranquil
- ¿Del grafiti al monument? ‘El xupet negre’ o ‘El gat’ de Botero
