aerolínies
Level engegarà les rutes BCN-Nova York i Santiago de Xile
L'aerolínia també augmentarà les freqüències a San Francisco

avionlevel
L’aerolínia de baix cost i llarg recorregut Level operarà dues noves rutes directes deBarcelona a Nova York (JFK) i a Santiago de Xile en la pròxima temporada d’estiu del 2019 i incorporarà uns 100 nous treballadors quan introdueixi el quart avió a l’aeroport del Prat.
El director general de Level, Vincent Hodder, ha presentat les novetats de la temporada d’estiu de l’any que ve i ha explicat que el vol a Santiago de Xile, ruta que fins ara no s’oferia des del Prat, s’iniciarà el 31 de març i el de Nova York, el 27 de juliol.
Notícies relacionadesEls viatgers que vulguin anar a Nova York (JFK) podran volar tres vegades a la setmana. Level també va informar que augmentarà els seus vols a San Francisco, que passaran de 2 a 3 vegades per setmana el juliol de 2019. A més, la companyia continua operant 3 vols setmanals a Boston i 8 vegades per setmana a Buenos Aires.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes