Robles considera "insòlit" que el Suprem revisi la sentència sobre les hipoteques
"No comparteixo el pronunciament", assegura la que ministra, que va exercir la seva carrera a la Sala Tercera abans d'incorporar-se a la política

zentauroepp42589360 madrid 20 03 18 margarita robles psoe hace declaracione180320140001 /
La ministra de Defensa, Margarita Robles, ha qualificat aquest dimarts d’"insòlita" la decisió del Tribunal Suprem de revisar la sentència sobre a qui correspon pagar l’impost de les hipoteques i ha assegurat que "no pot compartir" el criteri del president de la Sala Tercera, Luis María Díez Picazo.
Després que Díez Picazo deixés en l’aire la decisió del tribunal d’atribuir a les entitats bancàries el pagament d’aquest tribut, Robles ha qualificat d’"insòlit" el viscut la setmana passada alSuprem i ha lamentat que la decisió del president desacredita la tasca dels companys de la Sala Tercera, on Robles va exercir la seva carrera abans d’incorporar-se a la política.
"Em sembla insòlit que una vegada s’hagi dictat una resolució, a continuació el president surti a desqualificar els magistrats dient que es convocarà un ple", ha recalcat en una entrevista a Antena 3, recollida per Europa Press, afegint que en la seva trajectòria no havia vist mai cap situació així.
Notícies relacionades"Nocomparteixo en absolut el pronunciament del president de la secció, efectivament la imatge que es dona és que davant d’una sentència que pot afectar els interessos dels bancs es convoca un ple. No m’ha agradat", ha assegurat la ministra.
Per Robles, la imatge que es dona "no és bona" perquè pot trencar la imatge de seguretat jurídica que ha d’oferir el Suprem. "No obstant, conec els magistrats, i que la gent sàpiga que la decisió final es prendrà des de la responsabilitat d’Estat", ha al·legat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos