CONSUM

Angulas Aguinaga compra Viveros Merimar

El grup espera assolir aquest any els 200 milions d'euros en vendes

fabrica-burgos-2

fabrica-burgos-2

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Angulas Aguinaga, empresa matriu de marques com La Gula del Norte, Krissia i Aguinamar, ha anunciat aquest dilluns la compra de Viveros Merimar, empresa especialitzada en la producció i distribució de pop i propietària de marques com Meripul i Merimar.

D’aquesta manera, Angulas Aguinaga accelera el seu creixement i preveu facturar aquest any prop de 200 milions d’euros, segons ha destacat l’empresa. Segons els comptes presentats corresponents a l’exercici 2017, Viveros Merimar va facturar 41,8 milions, amb un benefici de 3,8 milions. Per la seva part, Angulas Aguinaga va tancar el 2017 amb 162 milions de facturació.

"Estem encantats de sumar a la nostra família Viveros Merimar. No només pel seu lideratge en el sector del pop, sinó perquè junts podrem créixer més ràpid en un sector de gran creixement tant nacional com internacional. Estem convençuts que la seva incorporació al grup ens facilitarà la nostra missió de revolucionar l’alimentació al servei del consumidor", ha destacat Ignacio Muñoz Calvo, conseller delegat d’Angulas Aguinaga.

Notícies relacionades

"Estic molt orgullós del que hem construït a Viveros Merimar. Però, sobretot, estic molt il·lusionat amb la nova etapa que comença ara, perquè estic convençut que al costat d’Angulas Aguinaga podem portar aquest projecte molt més lluny", ha afirmat el fundador de la companyia, Conrado Merino, que continuarà sent director general i president de Viveros Merimar.

"L’experiència de Merimar en un sector en creixement com és el del pop, unit al lideratge en peixateria moderna d’Angulas Aguinaga, ha sigut determinant per culminar l’operació amb èxit", ha afirmat la companyia. La seva activitat és coherent amb el pla estratègic d’Angulas Aguinaga fins al 2020, amb el qual la companyia reforça la seva presència en una de les seves principals activitats de negoci, com és el cas del pop, i continua els seus plans d’expansió, tant en el mercat nacional com en l’internacional, ha afegit.

Temes:

Consum