succés curiós
La fiscalia de Ginebra investiga la destrucció de desenes de bitllets de 500 euros en vàters
Taponaven els lavabos d'una sucursal del banc UBS i els de restaurants pròxims al centre de la ciutat
Bitllets de 500 euros, els més utilitzats per evadir impostos.
La Fiscalia de Ginebra ha obert una investigació per dilucidar l'origen de desenes de bitllets de 500 euros trobats estripats i taponant diversos vàters d'un banc i de diversos restaurants del centre de Ginebra. El primer descobriment es va fer als lavabos d'una sucursal del banc UBS, al centre de la ciutat, i uns dies més tard als vàters de diversos restaurants pròxims, informa el diari local 'Tribune de Genève', que es refereix així a un fet que va passar "a principis d'estiu".
En tots els casos es van trobar desenes de bitllets de 500 euros, estripats i taponant els respectius vàters. La Policia helvètica va començar a investigar al veure que havia passat en diversos llocs al mateix temps. Per ara es desconeix o no ha transcendit qui ho devia fer i sobretot per què.
El Banc Central Europeu (BCE) va decidir el maig del 2016 deixar de produir i emetre el bitllet de 500, de color morat, donada la preocupació que pogués facilitar les activitats il·lícites.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- ASSUMPTES PROPIS Mariana Dimópulos , ‘rescatadora’ de filòsofes: "Pensa menys en tu i més en què fer", diria Arendt
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- SALUT MENTAL La lliçó de l’Andreu
- BARCELONEJANT El Rei, implicat amb els esportistes
- L’‘speakeasy’ del ‘vintage’
