ANTIBIÒTICS
Reig Jofre comença a vendre un injectable antiinfeccions a les Filipines
La farmacèutica començarà a comercialitzar més productes a les illes el 2018
El mercat asiàtic va passar de suposar el 4% de les vendes al 7% per a l'empresa catalana

lpedragosa9472306 sant feliu de llobregat 28 11 2008 laboratorios fa160208191152 /
La farmacèutica catalana Reig Jofre ha iniciat la comercialització a les Filipines de Bizafrox (cefuroxima) 750 mg, un injectable cefalosporànic indicat en infeccions bacterianes, segons ha comunicat l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
El de l'Àsia és un dels mercats estratègics per a Reig Jofre, que va passar del 4% al 7% en l'aportació de vendes de la companyia l'exercici 2016 i que està ultimant el registre de nous productes per a aquest mercat.
Soci local per a la distribució
Segons l'empresa, la farmacèutica ha firmat un acord de distribució amb un soci local per al subministrament a les Filipines de cefuroxima 750 mg, un antibiòtic injectable cefalosporànic indicat en infeccions bacterianes, que es comercialitzarà amb el nom de Bizafrox 750 mg.
Actualment, Reig Jofre compta amb una important cartera de productes en vies de registre a les Filipines, i la seva comercialització està prevista al llarg del 2018.
La internacionalització és un dels pilars estratègics de creixement per a Reig Jofre. I l'especialització en genèrics injectables estèrils d'ús hospitalari, desenvolupats la majoria pels equips de R+D de Reig Jofre, ha sigut una de les puntes de llança de la internacionalització de la companyia, que genera el 60% de la seva xifra de negocis fora d'Espanya, a través d'una xarxa de vendes pròpia a Europa i relacions comercials amb més de 130 socis (distribuïdors i llicenciataris) a 64 països als cinc continents.
Mercat asiàtic
Notícies relacionadesL'inici de la comercialització d'antibiòtics injectables a les Filipines se suma a la creació el 2015 de Reig Jofre Europe, 'joint venture' a Singapur per a la venda dels productes Reig Jofre al Sud-est Asiàtic. També aquell any van formalitzar l'acord amb la japonesa Maruishi Pharma per a la comercialització d'injectables d'última generació d'ús hospitalari al Japó.
Reig Jofre preveu augmentar les vendes d'antibiòtics injectables als estats del Sud-est Asiàtic (ASEAN) i arribar a un milió d'euros en els pròxims dos anys gràcies al creixement estimat per a aquesta cefuroxima 750 mg i a la comercialització de la cartera de productes en vies de registre. L'empresa, fundada el 1929 a Barcelona, va tancar el 2016 amb una xifra de negoci de 161 milions d'euros.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
-
- Investigació oberta Dos detinguts després de la caiguda d’una dona de 26 anys per un balcó del carrer Avenir de Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Successos Quatre acusats de conducció temerària en concentracions de cotxes a Tarragona
- Lluís Llach: "El primer racisme de l'ésser humà és envers la seva mateixa raça, que és la dona"
- Reunió del Pacte Nacional per a la Justícia La Generalitat planteja donar una bonificació als jutges que escriguin en català
- Caos ferroviari Junts veu el pacte per desconvocar la vaga com el «certificat de defunció del traspàs» de Rodalies
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals