APOSTA PER BARCELONA
Seat obrirà el seu 'flagship' a l'edifici Deutsche Bank
El centre comptarà amb un concessionari i un espai per acollir esdeveniments culturals, exposicions i concerts

jjubierre39296643 seat170714114917 /
Seat ha escollit l’edifici Deutsche Bank, a la confluència del passeig de Gràcia amb l’avinguda Diagonal, per instal·lar un nou «espai multidisciplinari», que comptarà amb un concessionari i un espai per acollir esdeveniments culturals, exposicions, concerts, pop up stores i altres actes per enfortir el vincle de la marca amb la ciutat, així com un espai gastronòmic i un altre de coworking.
La companyia firmarà un contracte de lloguer per 10 anys amb la societat inversora KKH Property Investors, propietària de la torre, que va albergar fins fa poc la seu de Cuatrecasas. La firma amb seu a Martorell (Baix Llobregat) i que forma part del grup Volkswagen va explicar que aquest centre, que es preveu que obri les portes a finals del 2018, pretén convertir-se en «un referent de la vida cultural de Barcelona i acostar als visitants una innovadora experiència de marca».
El centre comptarà amb una superfície de 2.600 metres quadrats distribuïts en quatre plantes, i el projecte serà creat, desenvolupat i executat principalment per companyies que formen part del teixit econòmic, cultural i de disseny de la ciutat, va destacar la firma automobilística.
Va afegir que el nou espai «neix amb el ferm propòsit d’integrar-se en la vida cultural i econòmica de la ciutat» i aspira a convertir-se en un punt de trobada en què es reuneixin les noves tendències i el talent de Barcelona.
«El nou espai és el nostre tribut a Barcelona», va manifestar el president de Seat, Luca de Meo, que va assenyalar que aquest centre serà la seu de la marca a Barcelona.
En les noves instal·lacions, els visitants també podran comprar les últimes novetats de Seat. El vicepresident comercial de l’automobilística, Wayne Griffiths, va indicar que en aquest espai es podran experimentar «nous formats de venda, integrant l’última tecnologia per oferir una experiència única tant en termes de producte com de marca».
La mobilitat del futur
Aquest centre se sumarà al Seat Metropolis: Lab Barcelona, un laboratori que busca solucions intel·ligents per a la mobilitat del futur, instal·lat al Pier 01 de la capital catalana, que va obrir les portes a l’abril.
Notícies relacionades
L’edifici del Deutsche Bank va estar a punt de convertir-se en un hotel de luxe el 2015. Però els plans del grup van quedar paralitzats per la moratòria imposada a l’obertura d’establiments hotelers aprovada per l’Ajuntament de Barcelona dirigit per Ada Colau.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer