internet

Wallapop impulsa una eina per comprar i vendre cotxes

La firma veu en el sector de l'automòbil un mercat adequat per al comerç directe entre particulars

1
Es llegeix en minuts

Wallapop ha llançat una nova categoria dins de la seva aplicació específica per a la compravenda de cotxes d'ocasió. Aquesta nova categoria ve acompanyada d'una nova eina que millora l'experiència d'ús i ofereix noves funcionalitats tant per a particulars com per a professionals.

"Volem apostar per renovar el sector de la compravenda de vehicles d'ocasió, com ja es va fer amb els béns de consum", afirma Bernardo Reiner, director comercial de Wallapop, convençut que l'aposta per noves eines tecnològiques adaptades a aquest sector dels vehicles d'ocasió pot ser capaç de canviar la manera en què es compra i es ven un cotxe.

Aquesta revolució, indica Wallapop, tindrà una línia continuista en la seva filosofia i té com a objectiu convertir la recerca d'un cotxe en una activitat "fàcil, ràpida, divertida i còmoda". La plataforma ja disposa en l'actualitat d'un catàleg amb una àmplia varietat de cotxes i accessoris, i aspira a convertir la seva 'app' en un referent en la compra i venda de cotxes.

Notícies relacionades

El motor de recerca de l''app' s'ha millorat amb un nou filtre específic per a cotxes, en què els usuaris podran trobar en segons el cotxe perfecte per a ells i escollir entre les moltes opcions disponibles, millorades per a aquesta categoria. També es llançaran col·leccions recurrents amb temàtiques relacionades amb els automòbils, perquè trobar el cotxe perfecte sigui més senzill.

Per als professionals dels vehicles d'ocasió, Wallapop ha desenvolupat una plataforma web que els permetrà pujar massivament tot el seu catàleg de forma ràpida i senzilla. Aquesta plataforma comptarà amb un xat professional amb funcionalitats avançades per millorar l'eficiència en la venda.