COMERÇ

Amazon llança un servei d'entrega de productes d'ús diari tocant només un botó

La mesura facilitarà productes de neteja, corporals i de la llar i fins i tot condons

1
Es llegeix en minuts

En la seva estratègia per captar clientsAmazon ha posat en marxa des de dimarts a Espanya un servei que permetrà fer comandes de productes d'ús diari, bàsicament de neteja corporal i de la llar, des de sabons fins a paper higiènic o condons, i que funcionarà tocant només un botó per als clients 'premium'. El servei es diu Dash Button i dóna accés a desenes de marques a Espanya, com Air Wick, Ariel, Brabantia, BSN, DodotDurexFairy, Finish, Garnier SkinActive, Gillette, Hero, Kleenex, Maybelline, Men Expert, Nerf, Optimum Nutrition, Play-Doh, Pompadour, Revitalift, Rexel, Scottex, Skip i Vileda, que s'aniran ampliant progressivament en la plataforma.

Els botons s'enviaran a partir del 15 de novembre, estaran disponibles exclusivament per als clients 'premium', que els poden adquirir per 4,99 euros i Amazon els tornarà la mateixa quantitat al prémer-los per primera vegada. Els botons es podran activar des de qualsevol punt de la casa. L'empresa també ha anunciat el llançament d'Amazon Dash Replenishment a Europa, un servei basat en el núvol que permet configurar els electrodomèstics per fer comandes automatitzades de productes com detergent per a la roba o tinta per a la impressora. A aquesta iniciativa s'hi han sumat, de moment, les firmes d'electrodomèstics Beko, Bosch, Siemens, Grundig, Kyocera, Samsung i Whirpool.