25 maig 2020

Anar al contingut

SECTOR FINANCER

ING Direct ja no tornarà el 2% dels rebuts als seus clients el 2017

El banc justifica la mesura pels baixos tipus d'interès

Seu central espanyola del banc ING Direct a Madrid.

Seu central espanyola del banc ING Direct a Madrid.

El banc ING Direct, filial del grup holandès a Espanya, ha decidit retirar a partir de l'1 de gener del 2017 la devolució del 2% de l'import dels principals rebuts domiciliats a Cuentas Nómina y Sin Nómina, als clients que encara la percebien. L'entitat justifica l'ajust en la remuneració dels seus comptes per l'actual context de baixos tipus d'interès, que ja va fer que el 2013 deixessin d'oferir la devolució del 2% dels rebuts als nous clients. 

A Espanya, el banc compta amb 3,47 milions de clients i, d'aquests, 1,72 milions són clients de Cuenta Nómina, un dels productes afectats. En l'últim any, els clients en territori espanyol han augmentat un 6,14%, 201.147 més. 

BAIXA LA REMUNERACIÓ DEL COMPTE NARANJA

A més, la remuneració de la Cuenta Taronja passarà a ser del 0,10% TAE davant el 0,2% actual. Fa un any, ING Direct va comunicar que rebaixava del 0,5% al 0,2% TAE la remuneració de la Cuenta Naranja i de la Cuenta de Ahorro Negocios també per l'entorn dels baixos tipus d'interès. Aquest canvi va començar a aplicar-se l'1 de gener del 2016.