CISTELL DE CONSUM

Amazon repta la gran distribució i comença a vendre alimentació

La companyia afegeix productes com cervesa, llet, sucs i galetes al seu catàleg

Carro de la compra en un supermercat.

Carro de la compra en un supermercat.

1
Es llegeix en minuts
J. M. BERENGUERAS / BARCELONA

Amazon.es repta els supermercats tradicionals. El portal 'on line' de venda d'articles ha estrenat aquest dimarts a Espanya la venda de productes d'alimentació no peribles i d'articles de neteja llar, i així planta cara a grans cadenes de distribució com El Corte Inglés, Carrefour o Alcampo.

Al juliol, la companyia va fer els primers passos cap al gran consum (alimentació drogueria) amb l'obertura de dues noves botigues, una dedicada a la bellesa i la salut, i una altra especialitzada en productes d'atencíó personal.

Ara, el gegant del comerç electrònic es reforça en aquesta estratègia amb l'obertura d'una botiga  d'alimentació i una altra de drogueria, alhora que ofereix a petits productors locals la possibilitat de vendre i exportar els seus productes a tot Europa a través de la seva web.

Amb aquestes noves categories, la botiga espanyola d'Amazon suma a la seva oferta milers de productes, com cervesa, lletpastabegudadetergents alimentació infantil, i eleva el seu catàleg per sobre dels 70 milions de referències.

Notícies relacionades

Per ara, la companyia no vendrà a Espanya productes frescos, un segment de mercat en què Amazon només opera en algunes de les principals ciutats dels Estats Units, han explicat a Efe fonts de l'empresa, que han apuntat que per introduir l'alimentació al seu catàleg han hagut d'abordar fortes inversions.

A més de reforçar la seva aposta a llarg termini pel país, amb la introducció de productes habituals en el cistell de consum i de més freqüència de consum que, per exemple, l'electrònica, els llibres o la roba, la companyia preveu que creixin de manera important les visites de potencials clients.