Seat i Samsung firmen un acord per connectar els cotxes de la firma espanyola
Les dues empreses desenvoluparan solucions tecnològiques per mantenir el conductor sempre connectat
Samsung i Seat han firmat un acord de col·laboració per desenvolupar solucions tecnològiques que permetin una connectivitat total de tots els models de la gamma de la companyia d'automòbils.
Fruit d'aquest acord, durant els pròxims mesos es produirà el llançament d'una nova versió Seat equipada per mantenir el conductor sempre connectat, mentre que la resta de gammes aniran incorporant solucions progressivament.
Notícies relacionadesSamsung també subministrarà 'software' a Seat per al desenvolupament d''apps' relacionades amb el món dels automòbils.
Aquests vehicles estaran equipats amb tecnologia MirrorLink i el sistema d''infotainment' del cotxe, que quedarà vinculat als dispositius Samsung mitjançant les 'apps' desenvolupades per Seat. MirrorLink és l'opció per la qual ha optat Seat per garantir la connectivitat entre el cotxe i els dispositius mòbils. El contingut de l''smartphone' es reprodueix a la pantalla del cotxe de manera segura i sense que això suposi una distracció.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada