FIRA DE TECNOLOGIA A BARCELONA
Policia i transport es reforcen per donar resposta al Mobile World Congress
Els assistents al congrés han patit alguns embussos a la Gran Via a primera hora del matí
La Guàrdia Urbana de Barcelona, els Mossos d'Esquadra i la policia local de l'Hospitalet han reforçat els dispositius de seguretat amb motiu del World Mobile Congress que des d'aquest dilluns i fins dijous se celebra als recintes firals de Gran Via i de Montjuïc. També el transport públic s'ha millorat. Ferrocarrils de la Generalitat, que preveu transportar 8.000 persones cada hora, ha incrementat la circulació de trens de la L-8, ha doblat la capacitat dels combois --passant de tres a sis cotxes--, i ha redissenyat la mobilitat als vestíbuls de les estacions de Plaça Espanya i Europa/Fira per donar resposta a la demanda. Per la seva part TMB tindrà dos serveis especials d'autobusos que connectaran la plaça d'Espanya amb els recintes firals.
Aquest reforç no ha evitat els col·lapses a la ciutat, però sí que els ha alleugerit. Els més afortunats i matiners no els han patit tant com altres assistents a la fira que sí han viscut els endarreriments i han expressat les seves queixes a través de les xarxes socials. Entre el primer grup, el periodista d'EL PERIÒDICO Josep Maria Berengueras:
Notícies relacionades
Ferrocarrils de la Generalitat ha assenyalat a través del seu compte de Twitter que el servei de trens a l'MWC funciona amb normalitat i que el trajecte de plaça d'Espanya a la fira és de 6 minuts.
Altres assistents al MWC no han tingut tanta sort i han patit el col·lapse de trànsit a la Gran Via.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels