MODA
H&M incrementa un 14% la seva facturació al tancament del seu any fiscal
El gegant tèxtil suec té 3.511 botigues a tot el món, davant les 6.570 d'Inditex
La cadena tèxtil sueca Hennes & Mauritz (H&M) ha elevat les vendes un 14% en el seu exercici fiscal del 2014, que va tancar el 30 de novembre. L'empresa no especifica la xifra de negoci, però arran de la seva memòria anual del 2013, en què va declarar unes vendes de 150.090 milions de corones sueques (l'IVA inclòs), es dedueix que aquest 2014 la facturació rondarà els 171.102 milions de corones (18.236 milions d'euros).
L'increment del 14% és el més alt registrat en els últims quatre anys, segons un comunicat de l'empresa, que adverteix que les xifres no estan auditades i que els resultats de l'exercici 2014 es presentaran el 28 de gener.
Notícies relacionadesEn el quart trimestre, la companyia va facturar 49.609 milions de corones sueques, uns 5.287 milions d'euros, xifra que representa un increment de l'11%.
El gran competidor mundial d'Inditex (propietària de Zara) té 3.511 botigues a tot el món, 379 més que un any abans. Per la seva part, la companyia fundada per Amancio Ortega té 6.570 botigues a tot el món, 230 més que el 2013.
- Entrevista d’altura Kilian Jornet i el seu viatge al límit a ‘La revuelta’: relata al·lucinacions a l’Everest i dona la xifra dels diners que té
- El Govern estudia liquidar les ajudes dels que van morir en llista d’espera
- 3.600 detencions per als 452 multireincidents més actius
- Novetat editorial Ildefonso Falcones viatja al Nàpols del segle XV
- Aquesta matinada Quatre detinguts per una agressió sexual a la platja de la Barceloneta
- Conferència de Seguretat de Múnic Zelenski assegura que Europa necessita un exèrcit propi perquè Trump «només respecta els forts»
- Entrevista Conrado Fernández: «Als carrers de Badalona ja gairebé mai et treuen la navalla»
- Màxim responsable del cos La jubilació del superintendent policial de Badalona obre la qüestió successòria en una plaça única a Catalunya
- Tennis El número u Jannik Sinner pacta una sanció a la carta amb l’Agència Mundial Antidopatge
- Conferència de seguretat de Múnic Scholz es regira contra la ingerència dels EUA a favor de la ultradreta en la campanya alemanya