L'atur puja a Catalunya en 4.512 persones al novembre, fins a 638.344
La xifra suposa un increment del 0,71% respecte al mes d'octubre
Cua de desocupats davant una oficina d’ocupació de Badalona, l’abril passat. /
El nombre d'aturats registrats a Catalunya ha pujat en 4.512 persones al novembre. Això representa un increment del 0,71% respecte al mes anterior i situa el total de desocupats registrats a les oficines del Servei Català d'Ocupació (SOC) en 638.344, segons ha informat aquest dimarts el Ministeri d'ocupació i Seguretat Social.
Respecte al novembre del 2012, el nombre de parats a Catalunya s'ha reduït en 13.747 persones i significa una disminució del 2,11%.
En el conjunt d'Espanya, el nombre de parats registrats ha baixat en 2.475 desocupats al novembre, un 0,05% respecte a l'octubre. Aquest és el primer descens que es registra en aquest mes des del 1996, quan s'inicia la sèrie històrica, i amb aquesta disminució, amb la qual es frenen les pujades dels últims dos mesos, el nombre de parats baixa fins als 4.808.908 desocupats.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- La gran oportunitat L’hora de Rashford
- partit trampa per als blancs El Reial Madrid aterra a Son Moix pensant en el Bayern
- Centre d’alt rendiment Bagà acollirà el futur CAR en altura de Catalunya
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol obre la seva trilogia de sortides contra el poderós Betis
