Almudena Román, nova directora general d'ING Direct España
Román substitueix en el càrrec Carina Szpilka
Almudena Román ha estat nomenada nova directora general d'ING Direct España, en substitució de Carina Szpilka, que va abandonar el càrrec la setmana passada per emprendre nous projectes professionals.
Segons ha informat l'entitat, des d'aquest càrrec Román contribuirà al creixement del banc a Espanya, "aportant el seu ampli coneixement del sector i del client bancari, així com del negoci i de l'entorn digital".
Román és membre del comitè de direcció d'ING Direct España des del 2008. Al llarg dels cinc últims anys ha ocupat el lloc de directora general de màrqueting i gestió de marca, des d'on ha assegurat la consistència i alineació dels missatges publicitaris amb l'estratègia del banc.
Notícies relacionadesLa directiva compta amb una trajectòria de 15 anys a l'entitat, temps en què ha assumit diferents càrrecs de responsabilitat com la coordinació de les àrees de màrqueting i estratègia dels productes d'hipoteca naranja i cuenta nómina, la direcció d'internet del banc des d'atenció al client i l'àrea de compensació i projectes al departament d'operacions.
Tant Almudena Román, directora general del banc de particulars, ING Direct, com Iñigo Churruca, director general de banca corporativa, ING Commercial Banking, reporten a Peter Staal, conseller delegat d'ING Bank Spain & Portugal.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Campanya de la renda ¿Com fer la declaració de la renda d’una persona morta?
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Entrevista Magí Garcia: «La lluita contra el que és ‘woke’ és una obsessió americana que aquí han copiat els més idiotes de la classe»
- La divisió del sector progressista del TC frena l’aval a la ‘llei trans’
- Àlex Márquez destrona el seu germà Marc