La meca dels dolços
Quatre firmes d'articles gurmet s'uneixen per obrir espais en botigues pròpies on l'important és l'experiència del consumidor

Els titulars de Petit Plaisir, Alma, Graupera i Cudié. /
La unió fa la força també en els negocis. Així ho han cregut quatre companyies familiars catalanes productores d'articles gurmet, que han decidit llançar-se a l'aventura de compartir un projecte d'espais propis de venda. Però Dulce Teatro, que és com es denomina el projecte, no és una botiga normal: "No és un pastisseria, no és una bomboneria, no és una gurmanderia", afirmen les protagonistes. És un espai que combina venda al públic amb "disfrutar l'experiència del dolç", destaquen.
Els protagonistes d'aquesta història es van conèixer al clúster Catalonia Gourmet, un grup d'empreses i institucions que col·laboren per a un reconeixement superior dels productes artesans fets a Catalunya. Són Casa Graupera (118 anys fent neules, encara que avui el seu producte estrella són les joies gastronòmiques, neules que contenen un bombó; 450.000 euros en vendes), Cudié (des del 1946 elabora les exitoses catànies, una ametlla marcona caramel·litzada, banyada en praliné i coberta de cacau; 1,5 milions de facturació), Petit Plaisir (referent en la xocolata d'estil belga amb sis botigues repartides entre Barcelona, Girona, Oviedo i Santander, mig milió en vendes) i Alma (6 milions d'euros de facturació, productora de tes i infusions totalment naturals).
Notícies relacionades
>> Llegiu la informació completasobre Dulce Teatro a e-Periódico.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia