INDICADORS MACROECONÒMICS
La Xina alenteix dues dècimes el seu creixement en el primer trimestre, fins al 7,7%
La producció industrial del gegant asiàtic va créixer un 9,5% fins al març, davant el 10% d'un any abans
La Xina va experimentar en els tres primers mesos de l'any un creixement del seuproducte interior brut(PIB) del 7,7% interanual, percentatge que representa una desacceleració de dues dècimes respecte a l'expansió del 7,9% observada en el quart trimestre del 2012, segons les dades publicades per l'Oficina Nacional d'Estadística.
L'economia del gegant asiàtic va registrar un creixement del 7,8% en el conjunt del 2012, la pitjor dada d'expansió del país des del 1999. El Govern xinès preveu un creixement del 7,5% per al conjunt del 2013.
Notícies relacionadesUn portaveu de l'institut estadístic xinès ha qualificat d'"estable" elcreixementde l'economia i ha destacat l'interès de Pequín a millorar la qualitat de l'expansió de l'economia xinesa.
Laproducció industrialde la Xina en el primer trimestre va créixer un 9,5% davant el 10% de l'any passat, mentre que les vendes al detall van augmentar un 12,4%, per sota del 14,3% precedent.
- Nou descobriment Un estudi demostra que els romans ja buscaven or a la Cerdanya
- Empreses Ángel Simón reforça el seu poder al capdavant d’Indra Sistemas
- A Catalunya Els Comuns recuperen la llei per fixar impostos als creuers
- Junta d’accionistes Gianni Vittorio Armani, nou conseller delegat d’Endesa
- Una opa d’Estée Lauder sobre Puig obrirà un ball mundial de fusions
