AMB 388 TREBALLADORS
Yamaha retira l'ERO per a la seva fàbrica de Barcelona però manté el tancament
La multinacional assegura que presentarà un nou "calendari d'implementació"
La multinacional Yamaha ha retirat l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) presentat davant la Generalitat per tancar la seva planta de Palau-solità i Plegamans (Vallès Occidental), encara que manté la seva intenció de traslladar la seva producció fora de Catalunya.
Fonts del comitè d'empresa de la fàbrica de Barcelona han informat que el fabricant de motocicletes ha traslladat als treballadors la seva voluntat de continuar amb els seus plans de tancament de la planta, on treballen 388 persones, malgrat la retirada de l'ERO, per a la qual cosa buscarà un nou "calendari d'implementació".
Notícies relacionadesL'ERO que Yamaha va presentar davant la Conselleria d'Empresa i Ocupació el 2 de març passat contemplava el trasllat de la producció de Barcelona a la planta de la companyia de Saint Quentin (França) i el cessament, per tant, de la seva activitat a Catalunya.
Els treballadors sempre han defensat que no existeixen raons econòmiques ni organitzatives objectives que justifiquin l'ERO a la planta de Barcelona.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se