CONSUM
Nou de cada 10 espanyols compren marques blanques
Nou de cada 10 espanyols (89,6%) acostumen a comprar productes d’alimentació i begudes de marques blanques, segons les dades de l’últim Observatori del Consum i la Distribució Alimentaria del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM).
La pasta, el llegum, l’arròs i els lactis són les categories de productes de marca blanca més demanades pels clients. El desenvolupament de la marca del distribuïdor està íntimament lligat als hàbits del consumidor a l’hora de triar un establiment per fer la compra. Així, el consumidor habitual de les botigues de descompte compra més marques blanques que l’assidu dels hípermercats, per exemple. L’èxit d’aquests productes, que estan desbancant al cistell de consum les marques més conegudes, és el preu. Els consumidors valoren aquest factor com a molt positiu i calculen un estalvi mitjà d’un 30% respecte de les marques del fabricant.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?