CONSUM
Nou de cada 10 espanyols compren marques blanques
Nou de cada 10 espanyols (89,6%) acostumen a comprar productes d’alimentació i begudes de marques blanques, segons les dades de l’últim Observatori del Consum i la Distribució Alimentaria del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM).
La pasta, el llegum, l’arròs i els lactis són les categories de productes de marca blanca més demanades pels clients. El desenvolupament de la marca del distribuïdor està íntimament lligat als hàbits del consumidor a l’hora de triar un establiment per fer la compra. Així, el consumidor habitual de les botigues de descompte compra més marques blanques que l’assidu dels hípermercats, per exemple. L’èxit d’aquests productes, que estan desbancant al cistell de consum les marques més conegudes, és el preu. Els consumidors valoren aquest factor com a molt positiu i calculen un estalvi mitjà d’un 30% respecte de les marques del fabricant.
- Les emocions i la parella La moda de ligar en el 'super' abre un debate sobre cómo iniciar una relación sentimental
- Vinícius fa enfadar Florentino
- Aina Tarabini: "Hi ha hipocresia amb l’FP: tothom diu que és molt bona però no per als seus fills"
- De la bona ‘vibra’ al català
- Localitzacions de cine ‘Estación Rocafort’, més enllà de BCN