CONSUM
Nou de cada 10 espanyols compren marques blanques
Nou de cada 10 espanyols (89,6%) acostumen a comprar productes d’alimentació i begudes de marques blanques, segons les dades de l’últim Observatori del Consum i la Distribució Alimentaria del Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí (MARM).
La pasta, el llegum, l’arròs i els lactis són les categories de productes de marca blanca més demanades pels clients. El desenvolupament de la marca del distribuïdor està íntimament lligat als hàbits del consumidor a l’hora de triar un establiment per fer la compra. Així, el consumidor habitual de les botigues de descompte compra més marques blanques que l’assidu dels hípermercats, per exemple. L’èxit d’aquests productes, que estan desbancant al cistell de consum les marques més conegudes, és el preu. Els consumidors valoren aquest factor com a molt positiu i calculen un estalvi mitjà d’un 30% respecte de les marques del fabricant.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Innovació tecnològica Espanya postula Móra la Nova per acollir una gigafactoria europea d’IA
- Nous robots per a la guerra Ucraïna i Rússia reforcen les seves flotes de drons preveient combats a l’estiu
- Bona energia Ritual de la clara d’ou per a la nit de Sant Joan
- Cas Koldo Els registres a la casa d’Ábalos i algunes empreses eleven a gairebé una trentena les adjudicacions sota sospita de la trama Cerdán-Koldo
- Parlen dones del PSOE Dirigents socialistes es rebel·len davant dels àudios de Koldo, Ábalos i Cerdán: «El masclisme és una forma d’antidemocràcia»
- Entrevista Enerida Isuf: «El risc és que en 10 anys no quedi cap gitano a Gràcia»