EXPANSIÓ DE LA FARMACÈUTICA CATALANA
Almirall tanca el procés d'adquisició de Hermal
L'empresa alemanya és líder en prescripció dermatològica
Laboratorios Almirall, companyia farmacèutica internacional amb seu central a Barcelona, va tancar ahir el procés d'adquisició de l'empresa Hermal després que les autoritats alemanyes de la competència autoritzessin aquesta operació. L'operació de compra de Hermal a Reckitt Benckiser PLC està valorada en 376,4 milions d'euros.
Mitjançant aquest acord, Almirall pretén impulsar la seva internacionalització, començant pels països on ja té filials (Alemanya, Bèlgica, França, Itàlia, Mèxic i Portugal), així com crear noves oportunitats d'inversió en altres mercats considerats de rellevància. La farmacèutica ja està present en més de 80 països.
ACCÉS A NOUS MERCATS
Amb l'adquisició de Hermal, Almirall enforteix la seva posició en el mercat alemany i al mateix temps accedeix a nous mercats com per exemple la Gran Bretanya i Polònia. Segons la companyia, aquesta operació "s'ajusta a les necessitats d'Almirall en termes de distribució de mercat, àrees d'interès terapèutic, instal.lacions i dimensions, i a més a més diversifica la seva cartera de productes".
Hermal és la companyia de prescripció especialitzada en dermatologia líder a Alemanya, i la seva seu central està ubicada a Reinbek. El 2006, va aconseguir unes vendes valorades en 101,7 milions d'euros i compta amb una plantilla de més de 400 treballadors, dels quals un 10% pertany a un equip d'investigació especialitzat en dermatologia. Els seus productes es distribueixen en 14 països de tot Europa, i el mercat alemany representa més del 60% de les vendes de productes farmacèutics de Hermal.
Almirall, que va sortir a Borsa el 20 de juny, va obtenir un volum de negoci de 412,9 milions d'euros durant el primer semestre de l'exercici fiscal 2007, el 3,1% (12,4 milions) més que en el mateix període de l'any anterior. El grup dóna feina a més de 3.000 persones.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Tensió migratòria Polònia extrema el control fronterer, esquitxat per patrulles ultres
- Desastre als Estats Units Almenys 29 morts a Texas per les crescudes del riu Guadalupe
- Adaptació al canvi climàtic París torna a nedar al Sena
- Medi ambient La Xina es consolida com a primera potència mundial en energies verdes
- Relacions diplomàtiques Trump busca impulsar els Acords d’Abraham al Pròxim Orient