CONFLUÈNCIA DE LA INFORMÀTICA I L'ELECTRÒNICA
Gates porta la televisió per internet a la consola Xbox
Microsoft proposa servidors domèstics gestionats en xarxa
Els jugadors de Xbox 360 podran veure la televisió des de la seva consola, gravar programes i comentar- los amb altres usuaris per xat i per veu, gràcies a unsoftwareque es podrà descarregar a la màquina. La novetat --per a la qual no es va programar data-- va ser anunciada pel fundador de Microsoft, Bill Gates, ahir en la conferència inaugural del Consumer Electronic Show (CES), la fira d'electrònica de consum i informàtica més important del món, que obre avui a Las Vegas.
Gates va mostrar també nous productes que van donant forma a la seva visió d'un món d'aparells electrònics connectats per via sense fil. Entre ells, un servidor domèstic barat (menys de 400 euros al canvi) que prepara HP, per guardar música, pel.lícules, fotografies i jocs en un únic lloc. O un ordinadormediacenterde Sony, que recorda l'iMac però rodó.
Notícies relacionadesEl fundador de Microsoft va augurar un futur de dispositius controlables per la veu i pantalles interactives, com per exemple un taulell de cuina que mostra les receptes a la superfície, o una paret pantalla on es pot projectar el videojoc, i que es pot controlar des d'un PC ultramòbil (UPMC), les petites pastilles amb sistema operatiu complet que Gates proposa com a "segon PC".
L'actual responsable d'arquitectura desoftwaredel primer fabricant de programes --que va dir que tornarà al CES el 2008 tot i la seva prevista retirada-- va anunciar amb Ford un programa que permetrà connectar els dispositius electrònics al cotxe.Synccontrolarà només amb la veu el mòbil, el lector MP3 (el de Microsoft, Zune, però també l'iPod d'Apple), la ràdio i el GPS, i el tindran gairebé tots els models del fabricant, com el nou Focus.
- Presumptament... molt fort
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Fi de l’era Mazón: Pérez Llorca, nou president gràcies al suport de Vox
- L'exjugador del Barça Dani Alves reapareix en un nou vídeo predicant a Girona: "El Déu que és allà és el mateix que és aquí"
- Música RTVE reitera el no d’Espanya a Eurovisió si Israel participa en el concurs: “Calen més mesures”
- Polèmica municipal Els Comuns reclamen a la Síndica de Greuges que actuï davant el veto de Martorell a omplir garrafes a les fonts
- Organitzacions empresarials Fainé demana "exemplaritat i compromís social" als directius
