De les memòries de Pablo Carbonell a la 'generació minyona' de Santiago Roncagliolo
El cantant de Los Toreros Muertos destapa una vida d'excessos a 'El mundo de la tarántatula'. "No crec que Julio Iglesias hagi follat tant com jo"
Roncagliolo explica el que significa ser pare i Víctor del Árbol ensenya la Galícia negra en què va inspirar el seu premi Nadal

absanchez33096706 portada del dominical 704 del 13 03 2016 pablo ca160310124726
Pablo Carbonell s'arrenca el cor del pit a la portada de ‘Dominical’ d'aquesta setmana. Metàfora visual de les memòries que publica el 16 de març: ‘El mundo de la tarántula’. ¿El seu resum vital? “He posat a prova la meva immortalitat”, assegura. El cantant de Los Toreros Muertos se sincera a cor obert: destapa en el seu primer llibre una infància en mans de Déu, la seva primera experiència sexual amb un noi, moltes drogues, alcohol i diversos descensos als inferns. “No crec que Julio Iglesias hagi follat tant com jo”, afegeix.
La revista d'EL PERIÓDICO també s'endinsa en la Galícia més negra amb el guanyador de l'últim premi Nadal, Víctor del Árbol, i posa a prova els coneixements de novel·la negra de Quique González, fan confés del ‘noir’. El cantant madrileny estrena disc i banda: Los Detectives.
La publicació, a més, ofereix dues receptes paleolítiques del receptari del paleontòleg Eudald Carbonell i la periodista Cinta S. Bellmunt: ‘Receptes pàleo’. I inclou pàgines especials de moda masculina per inspirar-se per al dia del pare. Roba, basars, cosmètica i també experiències: l'escriptor Santiago Roncagliolo escriu sobre el que significa ser pare avui. Intueix la 'generació minyona' d'un futur immediat.
‘MUJER HOY’
Notícies relacionadesL'oferta dominical d'EL PERIÓDICO es completa amb l'entrega de 'Mujer Hoy', que aquesta setmana mostra a la portada Helena Rohner. La dissenyadora parla per primera vegada de la seva lluita com a mare. El seu fill Lucas pateix nanisme. “Un fill diferent et desmunta la vida”.
La publicació també entrevista l'escriptora colombiana Laura Restrepo i es cola entre la tropa d'elit de Hollywood: la dels publicistes, que són els que realment controlen des de l'ombra les carreres de les estrelles.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni