Nova exposició a Foto Colectania
Nova exposició a Foto Colectania_MEDIA_1
La Fundació Foto Colectania (Julián Romea, 6) inaugura avui l'exposició Jo volia ser fotògraf, que persegueix fer reflexionar sobre el paper del fotògraf en l'actualitat. L'entrada general costa 3 euros, però el primer dissabte de cada mes és gratuïta. A la foto, un retrat pixelat d'Antoine d'Agata, un dels 11 fotògrafs que participen en aquesta mostra col·lectiva.
- Cobrar en 12 o en 14 pagues: una experta revela quina és la millor opció per estalviar
- Violència obstètrica Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- La fira de l’audiovisual més gran del món El congrés tecnològic ISE torna a batre rècord i tanca amb més de 92.000 assistents
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça torna a creuar-se amb l’Atlètic a semifinals de Copa del Rei
- Activitats obertes a tota la ciutat Els tractors prenen el centre de Barcelona: «Havíem de ser aquí, el consumidor ha de saber què menja»
