Operació antidroga
Desmantellat un cultiu de 385 plantes de marihuana a Cornellà
Una denúncia anònima a través d’un portal de col·laboració ciutadana va posar la Policia sobre la pista

Agents de la Policia Nacional i de la Guàrdia Urbana de Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat) han desmantellat un cultiu de marihuana, de 385 plantes, amagat al garatge de la planta baixa d’una vivenda del municipi i han detingut dues persones com a responsables.
Una denúncia anònima a través del portal de col·laboració ciutadana de la Policia va posar els investigadors sobre la pista, ha explicat aquest dilluns el cos. Els agents van esbrinar que la vivenda estava llogada des de feia un any a una dona que ja havia sigut detinguda per fets similars. Juntament amb la dona arrendatària de la vivenda va ser detingut un home amb nombrosos antecedents policials i que també se’l vincula com a responsable del cultiu il·legal.
Notícies relacionadesAixí mateix, veïns pròxims a l’immoble registrat s’havien queixat anteriorment a les autoritats policials de les molèsties que els generava la instal·lació desmantellada, tant per sorolls com per les fortes olors. Al registre practicat, a més de les 385 plantes agafades, es van intervenir nombrosos instruments de cultiu i maquinària de climatització, tot això per tal d’optimitzar al màxim la producció i així obtenir més beneficis.
Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro