Accident laboral
Mor noi de 19 anys mentre treballava en una empresa tèxtil de Cornellà
Els equips mèdics no han pogut fer res per salvar la vida del jove, que havia quedat atrapat entre dues bobines
Un noi de 19 anys ha mort aquest divendres mentre treballava en una empresa tèxtil de Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat) al quedar atrapat entre unes bobines automàtiques per recollir tela, segons han informat els Mossos d’Esquadra en un comunicat.
Els agents de la policia catalana de la comissaria de Cornellà han rebut un avís cap a les 12.30 hores i s’han desplaçat fins al lloc juntament amb dotacions dels Bombers de la Generalitat, de la Guàrdia Urbana de Cornellà i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Els bombers han aconseguit alliberar el jove del teler i el personal sanitari ha realitzat maniobres de reanimació però, finalment, ha mort. La víctima és un jove de nacionalitat espanyola, de 19 anys i veí de Tarragona.
Notícies relacionadesLa Unitat d’Investigació de la comissaria dels Mossos de Cornellà ha obert una investigació i ha posat els fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Cornellà i del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies.
Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Retrobament històric Manolo García i Quimi Portet: la química atòmica de rock-and-roll, poesia i desvari de la qual va néixer El Último de la Fila
- Crisi sanitària Una hostessa neerlandesa, possible infectada d’hantavirus: l’OMS rastreja contra rellotge els vols amb viatgers del creuer i els seus contactes
- Crisi a bord de l’MV Hondius Aquests són (de moment) els passatgers del creuer afectats per hantavirus: tres morts i cinc de contagiats
- Crisi a l’escola catalana "No podem més": el 0-3 inicia aquest dijous el calendari de 17 jornades de vagues educatives a Catalunya
- UFC Les paraules d’Ilia Topuria a Donald Trump en la seva visita a la Casa Blanca: «Mai vaig pensar que series tan amable»
